Wednesday 27 April 2016

IVF/ICSI - EMBRIO !!!!

Assalamualaikum.... lepas blk hosp , sunfert call bgtau keputusan... bdebar2 kami suami isteri..... ALHAMDULILLAH.... dr 17 ovum, ada 4 yg dah jadi embrio yg cantik! ... so diaorg freeze dulu sementara tunggu hana sihat.... then ada 3 lagi yg dah matang... kena tunggu 1 @ 2 hari lg utk tahu keputusan ( lepas 2 hari confirm xjd.. so total 4 semua embrio .. alhamdulillah)

masa dpt call tu (hubby siap record lg) .. mmg mengalir air mata... 1st time hampir 3 thn bkahwin, kami dah ada BABY... hihihihi... kawan2 doakan embrio2 kami btahan sehingga selamat d lahirkan yer.... kalau ikut doc, tunggu 2 cycle period baru buat FET ( frozen embryo transfer) ... insyaallah

p/s : embriess!!! jgn nakal2 yer sayang... rehat tdo dlm liquid nitrogen tu sampai kita jumpa nnt yer
( my hubby esoknya siap singgah lalu depan sunfert.. jenguk anak katanya... hehehe)

6 comments:

  1. Salam sis hana? Apa perkembangan terkini... Semoga segala urusan sis suami isteri dipermudahkan yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.... sekarang ni masih berehat. insyaallah next cycle akan buat transfer .. tq yer sis sudi ke blog saya

      Delete
  2. Salam.boleh saya tahu pekembangan terkini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.... sekarang ni masih berehat. insyaallah next cycle akan buat transfer .. tq yer sudi ke blog saya

      Delete
  3. sis.. apa perkembangan terbaru

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.. cubaan ivf berjaya... doakan saya selamat sehingga bersalin yer... terima kasih sudi singgah blog saya

      Delete